maandag 2 november 2009

Tip

Boekverkoper: 'Goedenmiddag'
Klant (type Wieteke van Dort): 'Heeft u het boek 'Ik ben jouw zon, jij bent mijn maan' van Liselot van Luimen?'
Boekverkoper: (zoekt in de computer): 'Nee mevrouw, dat heb ik niet in huis.
Klant: 'O nee? En krijgt u het nog?'
Boekverkoper: 'Nee, ik geloof niet dat we het hebben ingekocht.'
Klant (agressief): 'Dan zou ik dat maar gauw gaan doen.'
Boekverkoper (schrikt): 'O ja?'
Klant: 'dat wordt namelijk een enorme bestseller.'
Boekverkoper: 'Aha.'
Klant: 'Ik was gisteren bij de presentatie in Hotel des Indes. En vandaag staan er interviews in de Viva en de Libelle.'
Boekverkoper (zwak): 'Ik kan het wel voor u bestellen'
Klant: 'Ik heb het al gekregen bij de presentatie. Maar als ik u was zou ik er maar een flinke stapel van neerleggen.'
Boekverkoper: 'Nou bedankt, het is goed dat ik het even weet.'
Klant: 'Graag gedaan hoor!' (exit)

1 opmerking: